StaansTRafikskola

igår när jag kom hem var jag då så trött så orkade inte blogga :)
.
men när vi kom till Eva så blev vi bjudna på smördegsbakad köttfärslimpa som var fylld med en jätte god vitlökskräm ! :) med potatis,grönsaker och Championjonstuvning! :) tänk att så nyttig och bra mat endå kan var så himla gott !? vi åt då tills vi inte orkade mer och lite till :)
.
och sen till efter rätt fick vi en jätte jätte godkladdkakstårta med massa olika choklader i ,tillsammns med hallon,hallonkesella och grädde :)
.
.
å de var så gott! som vanligt :)
.
sen fick jag presenter av alla sötnosar där :)
.
.
.
och jag fick jätte fina presenter, tack <3
.
den här ljuslyktan, med rosa ljus i som  passar super bra till mina dukn ingar, som brukar bestå av rosa hihi :)
och sen fick jag jätte fina rosor till mina dukningar också! så jag slipper köpa nya rosor varje gång hihi :)
<3
.
.
och sen fick jag Lindor choklad, ÄLska <3
.
och sen de bästa fick  jag av Eva!
EN MATBEREDARE <3
med allt till ,
massa olika vispar för att göra degar, och vispa olika saker, och sen en mixergrej till att göra milkshake :) och sen olika knivblad för att skära/riva olika saker . jaa guud iaf, blev så glad! tack, verkligen !
den sista saken jag behövde till köket :D
.
.
.
.
.
.
.
nu sitter jag iaf och väntar på bussen. jag ska nämligen till stan och köra på trafikskolan :)
det kommer bli kul :)
vi får höras senare <3
puss








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0