Göteborg

Hej den dammigaste bloggen som finns..
 haha men jag tänkte att nu måste jag ju blogga!!
 
iaf så bor ju jag och Elias + Brago,Jasmin och Milo i Göteborg nu som alla vet:)
 
Vi bor i en stor tvåa i Bergsjön :)
 
Vi hade pratat länge om att våran dröm lixom är att flytta till gbg, men de har ju inte varit några större planer än att bara drömma om det.
jag följde ju med johanna käck till gbg och då 4 dagar innan jag for fick jag då veta att jag är vräkt. pga vilken anledning? jo för att grannarna säger att jag haft en liten fest utanför på gården, men vid tillfället så var jag inte ens hemma haha så ja jag blev vräkt av nån anledning men vi såg det som ett bra tillfälle att kunna dra..
så jag följde med johanna och sökte lägenhet :)
hittade en och sen städade vi ur lägenheten packade allt på pappas flak och drog!.
så nu bor vi här i kära gbg och har gjort de i 3 veckor och de känns riktigt härligt !! :D 
jag ska blogga mer nu så de blir lite mer om vad som händer varje dag :)
 
nu ska jag åka till kortedala och gå ut med en hund som heter king :) eftersom hans ägare befinner sig i amsterdam  i en månad :)
 
bjussar på en massa bilder :)
 

Den här bilen åkte vi hem med en morgon från stan ;) den ba kom å hämtade upp oss hehe :D
         
    
Här var vi på en jätte stor båt, de är en restaurang,pub så vi satt där med trevligt sällskap och drack öl :D

  
Här gjorde vi en liten tripp hem till sabina i Vännersborg :) och drack cider på tåget :)

 
Vi köpte ett sånt här karamelläpple i donutkiosken, de var as gott :) men sen gjorde vi egna hemma istället :D




de här va ba rliga färger på balkongerna hehhe :D


jag for och träffade min efterlängtade vän chania för hon var en tripp till gbg :D


Vi var i berjöbadet och badade lite med milo :D hur fint som helst! fullt med klippor osv :)

  
en kväll var de skottlossning i kortedala precis där sabina håller hus.. jag pratade med henne i telefonen just när de hände. de va typ tio skott men polisen har inte fått någon gärningsman :S


 här var vi och fiskade lite på eriksberg med go grabbarna, och Niko fick upp en torsk  :)


Gbg<3

 
här satt vi på restaurang villan och  drack cider :) GoGrabbarna bjussa som vanligt :)

  
Min käre Matilda var på besök när vi gjorde karamell äpplen hemma :D <3

 
Jag gjorde hemmalaade biffar å de va skit gott :D


Hängde lite med Riko :) Från Xo





  
Milo som tror att han är bebis igen <3

Mina älsklingar <3

 
Xoxo, Erikaag
 
 
 
 
 
 
 
 
 



M

älskade vän <3


Postat 2012-07-09 klockan 18:32:01
http://indivisible.blogg.se





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0