Louise Pettersson




Tänkte bara att jag var tvungen att blogga efter ett samtal av en som läst din blogg, tyvär lilla du så läser jag inte din blogg och skulle aldrig ens klicka in på den eftersom jag känner då att jag skulle bli smutsig om fingrarna:)

Du verkar tro att de bara är jag i hela världen som inte tycker om dig, men TRO mig så är de inte :)
Jag skiter i dig fullständigt, jag undrar ju egentligen vem de är som inte kan släppa vem ? du kan verkligen inte släppa mig, för att DU är avundsjuk på mitt liv :)
och de är ju så synd om dig då eftersom att du tror dig veta mycket om mig, men nej tyvär. men om de hjälper dig att bli mer stimulerad av information om mig så kan jag ju berätta för dig att Socialbidrag har jag inte haft på 8 månader men jag tycker heller inte att de är något fel att leva på dina skattepengar ;) de är ju endå ganska skönt att du jobbar och sliter och jag då lever på dig om man nu ska tänka så! :)

du sitter säkert och nöter sönder min blogg. men de ger ju inte så mycket med tanke på att jag inte haft någon dator på typ 4 månader och inte har kunnat blogga och hur ska du kunna spåra mitt ip nummer när jag inte befinner mig någonstans nära där jag brukar befinna mig ? hahah du är så patetisk lilla du.
Jag trodde du verkligen hade de roligare om dagarna än så, eftersom du hela tiden skryter om hur bra ditt liv är, men jag tror de är tvärt om. jag tror du egentligen bara vill ta livet av dig.. för de vet vi ju alla att du redan försökt flera gånger :) de är ju bara kolla på dina armar :)

och jag skiter i om du tror att jag skriver kommentarer till dig, men tro mig Louise, de är så många! såååå MÅnga som hatar dig mer vad jag gör:)

Men på riktigt mer än så här lägger jag inte ner på dig :)
PUSS










Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0