Vanlig Mys dag !

Var och jobbade idag som vanligt :) sen efter jobbet fick jag med mig en massa bröd och wienerbröd hem så vi hade jätte mysigt fika med the,mackor och wienerbröd med elias och hans pappa :)
Familjen Sheibany <3
 
 
 
sen har vi bara myst en massa! var ute och lekte med milo jätte länge i regnet och efter det badade jag milo och klippte klorna och efter fick han ett stort saftigt ben för att han va så duktig mina fina lilla pojke <3
hehe sen badade vi också, och målade naglarna osv :)
 
 
och sen kom min käre Majlinda.Zainab.Alexandra förbi och vi fikade kvällsfika <3
hon ville att jag skulle va me på bilden men jag kände mig för mysig för de ;) (no makeup, å myskläder) hehe :)
ska ta och sova nu för imorrn upp till jobbet igen! :) Jag ÄLSKAR mitt jobb! jag längtar efter å kliva upp å gå till jobbet hehe för de är så kul! :D














 
 
 
Puss GOdnatt <3
 








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0