Joabba Jobba Jobbaaaaa

RESTAURANG ASSISTANS ♥♥
 
 
hihi jag har inte berättat om att jag har fått jobb :D
jag blev anställd på ett företag som heter Restaurang Assistans för 2-3 veckor sen :D jag jobbar både som Servitris och Kallskänka och det är ett bemanningsföretag som hyr ut mig till olika restauranger, hotell, evenemang och mässor osv. och jag tycker de är skiiiit kul! för jag åker ju runt till massa olika ställen och träffar massor med olika människor här i Göteborg! så jag jobbar typ hela tiden nuu :D
 
förra veckan så jobbade jag på svenska mässan/scandinavium för att Volvo hade gjort en ny lastbil och de var jätte stort för alla volvo runt om i världen så jag var och serverade på en direktsändning dom hade i massa olika länder :) så de var riktigt kul :D
 
och igår var jag i skövde och serverade på First Hotel Billingehus för att de var en stor middag för alla djuraffärsägare i hela sverige, och just de bordet jag skulle servera sätter sig så klart dom från Nords zoo i Skellefteå haha :D Milos Föredetta favvo affär :) de va kul :)
 
 
Xoxo.Erkig








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0