Min födelsedag var bättre än din ?!

Tja tja bloggen !
ååå idag var jag ju som sagt och åt frukost ! enes bjöd mig på fulle i present ! :D
och sen blev det stan! och jag gick in på bolaget två gånger idag hehe :D !
det kändes så märkligt att de bara var så fritt fram att bara gå in, ta de man ska ha, betala och sen gå ut hehe :D
.
Jag och kassören började prata(efter att han märkt att jag fyllde år) stackars dom personerna som är födda på skottdagen, dom som  år egentligen sk fylla 20 som jag, dom har ju ingen födelsedag :S så tråkigt :( och egentligen är dom personerna bara 5 år ! skumt ahha :S
.
sen kom mamma,samuel,simon och jonas :D<3
.
.
av Jonas fick jag ostbrickan som ni senare kommer få se. :D
och sen fick jag :
.
fick denna wokpanna ! hur bra som helst!, jag har aldrig ägt en wokpanna hehe :D
.
tack mamma <3
.
sen blev de tjejkväll! :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nagelkräm,nageldekoration,hårinpackning och muffins formarna fick jag av elliot <3 tack (L)
ansiktsmaskerna,ljusstakarna,askkoppen fick jag av ida och amanda <3
åå alla mina presenter jag fick var dom bästa <3
.
.
och av pappa fick jag 1000 kr till en av mina planer som jag ska göra :)
men tyvär kan jag inte avslöja vad än ;)
.
och sen fick jag ett fint kort av Enes hehe :D
.
,jag har hållit igång hela dagen, så jag slocknade fort där på kvällen, och sen vakna jag och hittar elias och emil asfulla i soffan haha, dom håller igång för min skull :) de är bra <3 så för nån timme sen vakna jag och nu är klockan 7 och jag är as pigg. föresten har ni sätt mina party naglar ;) visar mer senare idag :D
KL 18.00 ÄR DE FEST! PUss








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0