TRADERA

TRADERA!
jag har varit och fyndat på tradera !
den här sitter så klart i köket :)
jag vann jätte fina väggdekorer :D
.
och den här sitter vid mitt sminkbord :)
.
och en vann jag den här också men den vann jag igår kväll så den har inte kommit än :D
.
,
och sen vann jag ett kakfat! och jag tyckte det var så fint, och jag älskar ju sådana här fina saker till mina dukningar och myskvällar <3
.
.
och sen till det bästa fyndet!
jag har ju jätte länge hållt på naglar ,gele naglar, men jag har aldrig haft "riktiga" grejer, jag har bara haft en activator spray för att göra geleet hårt, men nu har jag äntligen köpt med nagelgrejer med uv LAmpa!! :D
.
.
.
Så snart kommer det upp massor med fina naglar här på bloggen ! :D
det var allt,
NU blir de ut och ta en under prommis i det fina vädret! :D
puss








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0