Oooontttt

igår hade jag tänkt blogga, men sen i närmare eftertanke så kunde jag inte,
Jag har så fruktansvärt ont på vänster sida just under bröstet, där revbenen sitter, men de gör ont inne i kroppen. och de gör hur jävla ont som helst när jag andas :( och sen så stramar det och gör ont igenom kroppen så de gör ont i ryggen också.
de känns som att någon har tryckt in en kniv och sen att vrider någon på den då och då.
och inte har jag sovit mer än  typ 2 timmar inatt, jag vaknar hela tiden av att de gör ont och då kan jag inte somna om för de gör så ont, så när elias vaknar som är förhoppningsvis snart, då blir de sjukan dirr !!!!
.
men Elias busade med Milo igår. han var så himla söt, han stod och tjöt hela tiden för att han ville leka med dammsugaren hihi :)
.
.








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0