Jasmine <3

åååååå min finaste dotter jasmine hon börjar bli tjock nu! hoppas att de kommer ut många bebisar för de är 8 st som vill ha kattungar haha, och så många kommer hon nog aldrig få :)
men hon parade sig iaf med en jätte långhårig norsk skogskatt som är svart och vit :D så de kommer bli fina bebisar tror jag !
.
.
och asså de här de är så spännande , de är nästan som jag själv ska ha små bebisar hihi.
jag undrar om man kan fara på ultraljud med katter haha .
ne men jasmine är verkligen min finaste prinsessa, och hon är ju bara ett år och är redan gravid! :D
.
och hon har blivit så mysig nu när hon är gravid, min fina sötis!
bilderna är från imorse, hon är helt galet mysig <3

.
och jag håller på att göra i ordning ett hörn i tv rummet som jag har tänkt att hon och kattbebisarna ska vara!
.

jag köpte en rosa prinsess sänghimmel som pappa hjälpte mig att sätta fast och sen så har jag och pappa byggt en egen katt ställning, dom har ju redan en men jag ville göra en själv för jag är ju så händig hehe ne men de känns mycket roligare och personligare att bygga en egen, och den här katt ställningen den är verkligen personlig!
.
nu ska ni få höra en berättelse , haha :D
och sen nu när jag skriver ville jag bara påpeka att Simonborin brukar alltid säga till mig att när jag bloggar så hör han min röst i huvet som en berättar röst ahha :D
.

.
när jag var liten så bodde jag i risåtjärn som ligger utanför burträsk och där hade jag och mina syskon "STORLÅDORNA" som var altså stora lådor som låg under våra sängar som var fulla med leksaker. och de värsta vi visste minns jag de var när min låtsas mamma sa till oss att vi skulle städa dom där storlådorna för de kunde ta typ 2 timmar för varje låda...
även fast jag hatade dom där lådorna ibland så är de verkligen nått jag minns från min barndom som jag kan skratta åt och må gott över idag :)
.
men iaf , fyrkanterna som jag och pappa har sågat ut är botten från dom där storlådorna! hehe :D
..
och sen så har vi skruvat fast "Ved" som sitter mellan. och den veden är väldigt speciell för mig med eftersom att den har min käraste morfar som inte är vid livet sågat av i skogen och sågat till ved, hehe så de är min morfars ved som han själv har huggit ner ! :)
R.I.P morfar <3

.
och sen har jag som ni ser köpt fint rosa/vitt tyg som jag ska häfta fast och sen så köpte jag en liten bit snöre för att se hur de skulle se ut med svart tråd lindad runt :)
jag får visa er senare när den är klar !!! :D
.








jag lovade ju att ta kort på min nya tattoo! jag tog kort på den när jag vaknade så jag är lite skrynklig från täcket hahahah men de får ni fan stå ut med ! :)
.

det är iaf Jasmines tass,Bragos tass och Milos tass ! :)
mina tre bebisar !

och min sista bebis elias han ligger och sussar sött just nu så jag ska lägga mig bredvid han så hörs vi imorrn ! :)
puss å gonatt








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0