FREDAG!

det blev ingen sjukan igår, jag  började må bättre, jag hade jätte jätte ont i  två dagar, och kunde knappt röra mig. jätte skumt. jag vet inte vad de var heller :( men jag började må mycke bättre ! :) så då for jag och va med mina kära MySPy :)
.
var och käkade lunch på max med johanna wille och my igår och då fick jag en sen 20 års present av johanna och robin :)
och de var ett presentkort på systembolaget för 250 kr :)
.
.
PARTY!PARTY!PARTY!
JAG ÄR FETT TAGGAD NU!
jag och min finaste johanna käck ska fara till umeå om någon timme för att festa på corona (http://corona.nu/event.php?event=131&lang=swe)
och träffa gurkan från bb hehe :D de kommer bli roligt!
var även och shoppade nya kläder igår som blir outfiten ikv ! :)
.
hederliga lackleggins <3
.
.
.
älska baksidan <3
.
.
kameran medföljer ikväll så de blir nog roliga bilder på bloggen imorrn om jag inte är för bakis och inte orkar blogga imorrn ;) hehe :) men ni får hoppas :) <3
ha en trevlig helg !! PUSS








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0