de blev en BLOGGPAUS :) -but im back!

ja de blev som en liten bloggpaus jag tog , jag har haft så mycket för mig den senaste veckan ! :)
har så mycket att göra varje dag hehe :D
idag var jag iaf på leos med Wille och johanna och de var riktigt mysigt ! :)
kanske blir leos imorrn med ! :)
jag har mycket planer som planeras hela tiden och just nu håller jag på att göra om i sovrummet också ! de blir riktigt bra ! :)
.
ni ska få en massa bilder sen på allt nytt jag gjort men tapeterna sitter då uppe  :)
.
.
ni får mer bilder sen på hur de blev och hur de kommer bli :)
.
sen var jag hos mamma och hjälpte henne att vårstäda hehe :D och då var Milo hur nöjd som helst för att han fick en helt egen stövel av mormor! :)
.
.
.
som den lilla livsnjutare han är så låg han och njöt på balkongen med sin stövel :)
.
.
IGÅR blev de grillning med massa underbart folk! hur mysigt som helst :D
.
.
med tända ljus, kött,korv,potatisgratäng,sallad och Vin ! :) mysigt mysigt! :D
.









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0