mycket gjort idag :)

Jag sov hos min älskade hanabanana inatt<3
i ostvik mycket trevligt sällskap! och mycket god mat ! :)och gott vin :)
synd att jag glömde att ta kort på hur vi låg och sov för de var de mysigaste! alla på varsin madrass bredvid varandra nedanför tven, Jonte,Sonja,Jag, och Hanna :)
och sen idag blev det in till stan för lite ärenden :) och sen vet ni vad jag gjorde sen ? :)
JAg gick och köpte en ny Tv haha! :D en 40 tum Led tv! man måste ju passa på nu när de fortfarande är mellandagsrea! 4500 kr gick den iaf på :)
Jag sov hos min älskade hanabanana inatt<3
i ostvik mycket trevligt sällskap! och mycket god mat ! :)och gott vin :)
synd att jag glömde att ta kort på hur vi låg och sov för de var de mysigaste! alla på varsin madrass bredvid varandra nedanför tven, Jonte,Sonja,Jag, och Hanna :)
och sen idag blev det in till stan för lite ärenden :) och sen vet ni vad jag gjorde sen ? :)
JAg gick och köpte en ny Tv haha! :D en 40 tum Led tv! man måste ju passa på nu när de fortfarande är mellandagsrea! 4500 kr gick den iaf på :)


förlåt att bilden ser lite risig ut ;) men jag snabb/tvär tog den bara :)


och sen efter tv köpet begav jag mig upp till lillis för ännu mer Tattoos!! :D



Elias ligger redan och sover, jag ska städa lite, gå ut med milo en sista sväng och sen en te kopp! älskar mina muggar <3
och sen sova :)
puss










Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0