JOhanna <3

jag har varit med kära rebecca och hanna i flera dagar nu och bara busat på !
dom har typ bott hemma hos mig för att egentligen bor ju ju hanna i piteå nu och rebecca i arjeplog :)
fan vad roligt vi har haft ! :) 1 liter sprit och 1 sjua choklad likör försvann då iaf ! :)
saknar er redan brudar !! <3så snart måste ni komma tillbaka :D
och sen idag kom mina kära johanna äntilgen hem !! som jag har längtat !
så jag älsklingen och milo for dit idag och hälsade på sen till slut blev jag så trött så jag råkade somna på johannas soffa hihi :) förlåt <3
och johanna sötnosen hade köpt en julklapp till mig som jag fick nu för hon har ju varit borta i tre veckor :(
och jag hade önskat mig en jätte stor te mugg, jag sa de till elias,mamma,pappa, typ alla att jag ville ha det, men fick de aldrig :( så efter jul å allt så sa jag till elias "jag fick aldrig någon stor te mugg som jag ville ha :( "

för jag dricker te typ varje dag för att jag alltid är så frusen och för att de är så mysigt och gott :) men jag hade så små muggar så de tar slut efter typ tre klunkar hehe :)
MEN IDAG FICK JAG TRE STYCKEN AV JOHANNA <3
så jag var tvungen direkt jag kom hem att göra te och en hårdbröd macka ! :)
tack finaste johanna <3 love
nu blir det Mission inpossible och sen sova <3 puss








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0