Gooomidda me Hanna <3

JAg måste bara förklara allt, när man har blont hår så har man INGA pigment i håret så därför när man ska färga en annan färg vilken som helst, så fäster den inte, den faller som av när du sköljer av färgen..
så jag gick till kicks och skulle köpa den fina färgen som jag fick tips från Malin av ! :)
och där var den frisör som jobbade vid hårfärgerna som föklarade att jag måste göra en "pigmentering" så jag gick till Torstens och köpte då en toning som ger pigment och efter den sätter man in den riktiga fägen!
och efter den första toningen så var mitt hår ljuslila!! :O
och de är nog dyraste hårfärgen jag färgat för 310kr. men klart värt ! :)
men sen så blev de endå ett bra resultat :)
jaaaaa och nu kommer bilderna på mitt nya röda hår ! :)
FÖRE:
EFTER:
och jag fick ju mina klänningar igår också!!! alltid kul med paket från posten :)
och det blev nyss lyxmiddag med hanna!
jag gjorde fetaostfylld fläskfile med rotsaksgratäng med en jätte god sallad och bea ! :)
och nu väntas desserten med chokladkaka med glasyr och vaniljvisp! :D
nu blir de mys med hanna <3 puss



Anonym

var är den gröna klänning ifrån? skit fin!


Postat 2012-01-24 klockan 22:35:31
Erika

alla klänningar är från Nelly.se

vad roligt att du tyckte om den :)


Postat 2012-01-25 klockan 17:11:33
http://erikag92.blogg.se/





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0