20 år!

ja de känns som att flera år har passerat sen jag bloggade sist haha har hunnit med så mycket på sistonde och så mycket planer planeras ! :)
men kan inte riktigt avslöja allt än men om den här veckan kan jag berätta lite! :)
jag har jobbat mycket på sistonde med massa olika saker,för att jag sparar pengar till mina planer ! :) för er som undrar så i lördags så skulle skellefteåkraft äta tre rätters middag. 800pers! och jag serverade så klart :)
det bara skramlar in i pengakassan! :)
så har shoppat lite små saker till på torsdag :)
.
.
.
.
.
.
OCH PÅ TORSDAG HITTAR NI MIG PÅ SYSTEMBOLAGET!:D
ja! på torsdag fyller jag 20 år !! ;D
och då ska vi äta typ värsta hotellfrullen,
och sen på kvällen blir det tjejmys hemma hos mig med ostbricka och vin!pepppaaaa!!!
och sen på fredag då har  jag hyrt matsalen på örjansskolan! :D 65 st än så länge som ska komma :D och de kommer bli HUR BRA SOM HELST :D
ska börja stor städa lite nu :D
Tjing








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0