Friterade Chickennuggets

igår så var jag med Angelica lundmark och ida lövling <3
och finaste Angelica kände för att ge mig min 20 års present i för väg :) för jag fyller ju år om 28 dagar :)
och jag fick ett presentkort på Jula för 300kr! :D så vi for dit och jag köpte hem en FRITÖS :D
och som älsklingen sa till mig " de är de bästa du köpt, nånsin" hihi :)
så jag köpte chickennuggets och pommes ! hur gott som helst ! och förhoppningsvis blir de kanske mindre maxmat, så då sparar man in lite kosing ;)



och sen fick jag en tidig 20 års present av ida också :)
hiih
och sen fick jag en stor säck med kläder av idden också <3


tack mina älsklingar ni är så fina <3


och imorrn blir det IKEA MEd dom brudarna ! <3
PEPPA!
nu blir de  ett bad och sen pommes <3
puss









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0