Erikas skönhets tips! på en slappar söndag ! :D

Så här brukar jag göra en dag med mig själv! :)
idag blev det en lång promenad i skogen med Milo !
och det kan vi säga ingår i mina skönhets tips :)
.
ett långt bad! ansiktsmask,hårinpackning,badbomb och skrubb!
.
clinique, en jätte bra rengöring till ansiktet ! man blir som en babystjärt! :)
och sen brun utan sol! :) ögonfrans/ögonbryns färg, och sen efter det så noppar jag alltid :) och då efter det så behöver man ingen mascara! utan de är bara att böja ögonfransarna så ser de precis lika bra ut! :)
och sen i julklapp fick jag en "mascara" utan färg i, de är en mjukgörande kräm man her på ögonfransarna för att få dom mjuka och fina igen :)
.
och sen brukar jag alltid koka alla smycken och rengöra med spritservetter och sätta in alla smycken :)
.
och då kan jag passa på att berätta för dom som inte vet :)
jag har två tungpiercingar och 10 hål i öronen :) och i läppen och ögonbrynet :) och naveln! :)
.
.
.
.
och sen blev det nagelvård! :)
och då är de först en liten" skrubb" somtar bort dne döda huden runt nagelbanden, nagelack och sen olja och nagelkräm! :)
.
det var det ! :D



Anonym

Så snyggt med många hål i öronen!

Ska du ta fler hål?

Det är snyggt med hål hela vägen upp i öronen!


Postat 2012-02-26 klockan 19:47:11
Erika

tack ! :) ja de är klart jag vill ha fler, vill ta på lite märkliga ställen, de händer väl förhoppningsvis någon gång hihi :)


Postat 2012-02-29 klockan 02:05:07





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0