Alla hjärtans dag <3

Samuel kom med ett jätte gulligt kort till mig ! ville nästan gråta :)
och av mamma och jonas fick jag en jätte fin bukett rosor!! tack mamma du är bäst <3
.
Samuel har skrivit själv! han är 6 år och är världens bästa lillebror <3
.
och sen Blev jag bjuden på middag av min älskling <3 och då blev de tre pars middag hehe :D för vi åt med
Amanda♥Tobbe och Jocke♥Matilda
och så vi :D de var jätte mysigt och gott ! jag åt tre rätter :)
vi åt på old williams :)
.
.
.
.
.
.
den här rosen fick jag av min älskling <3
.
och sen när vi kom hem så var vi med alla ensam vargar för dom måste man ju vara med på alla hjärtans dag !
och jag sa ju att jag skulle göra en ny dukning till alla hjärtans dag ! och det blev så här ! :)
.
.
.
.
.
.
och sen förut idag så var jag barnvakt åt lilla Jan :) min minsta lillebror :) och samuel kom ju också så vi tog jätte fina kort :)
.
.
.
.
.








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0