The Voice+ Johanna å Jens =)

ja igår blev de folkparken där The Voice befann sig :) jätte trevligt! med trevligt sällskap!


och nästa vecka ti,ons,to,fr klockan 07.00-09.00 på kanal 5 så sänder dom ifrån skellefteå
och där hittar ni mig och johanna!:D
för att jag stod och pratade med finaste Sara/Dj Qute som är programledare på vakna med the voice och hon ville att vi skulle vara med på tv :)



och dom kastade ut jätte fina klockor till publiken, men jag lyckades inte ta en, men johanna lyckades! hon fick en blå:D
men jag fick en egen klocka av sara istället! en röd! jätte fin:D tack sötast!





och sen idag har de bara blivit lugnt :)
matilda och lydia var här :) sen kom johanna och robin :D och sen så gick vi ut och träffade sabina och sandra en sväng :) trevligt trevligt :)

men nu är de bara jag älsklingen och våra två sötnosar:)
och han kokar just nu te till oss. så de blir mys med te, mackor och Gossip för våran del.
och sen ett skönt bad :)


puss









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0