Snabelina

Hehe vart med snabelina idag på stan hela dagen och gjort massa ärenden ! :)
trevligt trevligt :) och sen hemma hos sabina och snackat en massa skit :) också alltid lika trevligt :)




Efter att jag nu suttit uppe  så här länge fastän jag har skola imorrn :O för att fundera så jävla länge på vad en speciell artist heter, och typ skrivit till hela chattens individer som är vakna och frågat men ingen vet så ger jag då fan upp! skallar kudden nu.


tack för en jätte trevlig pratstund med världens efterlängtade Erika Nyberg!
saknar dig vännen men jag vet att du har de så jävla mycket bättre där borta i sthlm !
snart kommer du och hälsar på! gud så skönt :)
puss


elias ligger bredvid mig och nästan sover så ska lägga mig och hålla om han nu till vi somnar ! :)
puss








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0