SMURFAR!!

hihi idag så köpte jag bredband, så nu har vi världens bästa internet hemma ! 100Mb eller vad de heter hhaha :) hur fort som helst!för mig asså.
så jag laddade hem SMURFARNA :D

så jag och elias såg den, den var hur bra som helst, jag älskar smurfarna hihi :)




Imorgon ska jag kliva upp hyfsad tidig tid och då ska jag börja tapetsera köket ! eftersom jag har köpt nya tapeter ! :D jag älskar att pyssla på hemma :)

sen ska elias tatuera sig klockan 12.00 och klockan 13.00 ska jag vara barnvakt åt sötaste lillebror på 8 månader :)
och sen efter det om det finns tid och ork ska jag nog köra någon tatto också :D

och sen ska jag städa hos min jätte lata granne, men då får man ju en extra liten peng :) så de är värt :)

och sen kanske förhoppnigsvis blir det en liten sväng med igorbürger
så imorrn blir det fullt upp :)


ska ladda hem en film nu med mitt snabba internet ! :D
tjing








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0