Shopaholic

 

Det blev att köpa lite julklappar ;)

här är till simon,mamma,emelie å elin ;) men vilket eller vad som är till vem säger jag inte för jag har två busungar som läser min blogg ;)

 

köpte ett stiligt halsband och fina örhängen till, hade eventuellt tänkt ha de på julafton :)

 

köpte en massage grej så jag kan tvinga elias att använda den på mig hehe ;)

och sen så köpte jag ju denna hårfärg som då är typ ljusbrun och tyckte den var hur fin som helst! men resultatet blev ju då HELT GRÅTT! så jag fick pengarna tillbaka hehe men nu när jag tänker efter så blev den kanske endå inte så jätte ful men brun är då den sista hårfärgen jag har i mitt hår ! :(

 

det blev att köpa ett par råhärliga ugs! jätte sköna å mysiga :) och ett par sköna sulor till hihi :)

 

 

och sen blev det ett par hederliga dansbyxor <3 och sen vanliga svarta leggins å vantar :)

 

köpte en ny vinter jacka till elias och en keps och vantar :)

 

nu blir det bara att ta de lugnt och stöka på lite hemma :)

uppdaterar kanske mer sen :)

puss

 

 

 

 

 









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0