Nattetid :)

Ja jag är vekligen en nattmänniska.och jag älskar de

Elias ligger och sover bredvid mig :)

och jag tänker på alla nätter jag satt uppe i en brun skinnsoffa och bara levde livet och hade en sån nära vän bredvid mig, bästa sommaren! , men man saknar ju alltid det som varit, det skulle ju inte vara lätt att sakna framtiden precis..

jag har nämligen gjort om min blogg ! helt själv! :O så därför har jag inte kunnat slita mig från datorn hiihi :) och då hitta jag ju massor med nya bilder som jag inte lagt ut än. :)

 

Sebastian Lundqvist,

För varje sekund du är i min närhet så spricker jag nästan av glädje och lycka.!

Love u to the moon and back! <3

 

 

ska visa lite bilder på min lillebror Jan Göransson! :)

åh han har blivit så stor nu :) 8 månader ! :)

 

 

nu blir det faktiskt att sova ! :)









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0