Mer bloggande!

Jag har bestämt mig för att börja blogga mer! jag ska försöka med typ ett inlägg om dagen :) men först måste jag hitta en snäll själ som kan hjälpa mig med att göra en ny bloggdesign.. :)

igår blev de bara lugnt, var barnvakt ett tag åt min käre lillebror Samuel <3 och sen kom finaste ida, så då bestämde vi oss för att ta en buss in till stan och äta Frisco på max ! åh så gott de var :)

och sen blev de gossip resten av kvällen :)



ikväll blir de också bara lugnt, kanske blir att fara upp till stan med älsklingen och se bio ! :)

älskar mitt liv och alla fina i min omgivning! :)


xoxo ,Erikag



Anonym

Är internet din fantasivärld där du hittar på att du älskar ditt liv och alla fina i din omgivning? Ska sanningen fram så hatar dom flesta dig som en gång varit i din omgivning! Bara en tidsfråga innan du står ensam kvar :)


Postat 2011-11-13 klockan 14:17:15
Hihihi

Så, nu har du en trevlig bloggdesign som du ville ha! :)


Postat 2011-11-28 klockan 07:33:12





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0