Julkänsla!

snacka om världens julkänsla jag haft idag ! ååh vad skönt! idag blev det att julpynta och sätta upp julgranen! jag vet att de är på söndag man ska göra det , men asså jag kunde fan inte hålla mig längre ! ååh vad kul , älskar julpynt å pyssel!

och så blev det massor med julmusik till julpyntandet ! och sen idag var jag på stan och köpte massa pyssel saker så jag har suttit och gjort fina julkort som sedan ska sändas till nära och kära ! :D

jag tänkte slänga upp några kort imorrn så att ni läsare också får vara med och känna mina julkänslor ! :D


Bild tagen från google!

men jag gjorde iaf sådana här idag ååh det luktar så gott! det luktar som riktig jul!
apelsiner med nejlikor i! och sen hängde jag upp dom i dörrkarmen!
åh de luktar riktigt god jul här hemma tror jag visst! :D


ÅH GUD vad jag längtar till julafton! och särskillt till Elias julklapp som han ska få ! för den julklappen är den bästa! hihi och jätte hemlig och jag kommer berätta om den när han fått den men för dom som vill veta kan skriva till mig på typ facebook ;)

puss puss allihopa!








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0