Det finns två personer i hela världen

som förstår mig helt och hållet och känner mig ut och in och du är en av dom, jag saknar dig min allra bästa vän.



det enda vi gör när vi ser varandra är att säga hej eller vinka, ibland vill jag bara springa fram och krama dig och att allt ska var som förr, men , man växer ju ifrån varandra, jag önskar att någonting någon gång kunde vara för evigt, som man alltid säger att saker ska vara,men i mitt huvud kommer du alltid att vara för evigt, till döden skiljer oss åt. det lovar jag.
det sitter en tavla på oss två i mitt tv rum, ibland sitter jag bara och tittar på den och tänker tillbaka på allt underbart vi hade.
jag saknar dig så oerhört mycket.
jag hoppas att vi en dag ska hitta tillbaka till varandra. Din E









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0