Daddys Birthday<3

Idag fyller Pappa år ! <3
så idag blev det att alla vi syskon planderade att kidnappa pappa och fara på Kriti och äta! och de gjorde vi också!

å vad gott det var! jag åt grillad fläskfilè med bea å pommes, och bara min mat gick på 360 kr med dricka ! fyfan säger jag bara ! nu är man riktigt fattig, men de var de värt <3
synd som vanligt att jag inte hade kameran!





men iaf sen så körde jag bilen så att pappa inte skulle veta vars vi skulle hihi :) så då körde jag till Bowlingkompaniet så vi lurade med honom på en boxlingrunda också! och vem vann då ? pappa såklart, men jag tror egentligen att vi lät han vinna ;)





hihi sen kom jag hem till mina tre älsklingar, och hittade min fina lilla plupp sittandes under julgranen, han har börjat sitta där ofta nu, jag vet inte riktigt vad han gör men verkar som att han njuter över hur fin den är hihi :)




nu blir det att tända massa ljus här hemma och koka the och mackor åå vad myys ! :) <3
gonatt








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0