Barnvakt! :)

Jag och älsklingen var på Moröbacke iförrgår och va barnvakt åt tre barn som jag varit barnvakt åt sen jag var typ 14 år !  och dom är så söta! men nu är dom jätte stora ! Sonny är 12, Maja är 10 och Ebba är 8 ! :)

och jag fick en jätte söt teckning av Ebba hihi tack sötnos :)





och sen igår vars det ju farsdag! :)
så jag och mina två systrar for på ica och köpte ingredienser till att göra en trerätters middag till pappa ! :)

det blev :
Förrätt: Potatis,purjolök och Broccolisoppa m. glutenfritt bröd :)
Varmrätt: Indiska köttfärsbiffar med ris och hemmagjord aioli och coleslaw :)
Efterrätt: Fruktsallad med en syrlig men söt yoghurtkräm och en swarsvaldtårta till de :)



synd jag inte hade med mig kameran :(
men jag kan bjuda på dom här bilderna :)
från pappas födelsedag förra året, och från Jans dop :)










idag var jag på arbetsförmedlingen :) sökte några jobb, eller snarare sökte 13 st....
och sen gick jag och elias på kungsgrillen och köpte en pizzadeg och for hem och gjorde egen pizza och så gjorde vi egen tsatziki :) as gott :D


nu blir det bara att pyssla på här hemma lite :)
ska diska, damsuga, lyssna på musik, måla naglarna, se gossip, bada osv :)




XOXO, Erikag











Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0