bullmamma


jag var barnvakt åt min lillebror samuel igår och vi var och grillade hos jörgen, men elina och emma och alla andra :) och sen imorse for vi hem till mamma och mamma bakade bullar, dom blev super goda ! fick med mig en påse till frysen :)



och sen komme min saknade vän ida lövling (ID) och hälsade på och åt också mammas bullar och sen kom hon och lämnade en present till mig helt utan anledning, eller jo en anledning, att hon är bäst <3

ne men saken med denna present var att hon sa detta ordspråk till mig en gång när vi låg i sängen och skulle sova och jag kunde inte begripa vad det betydde, det kändes som att jag ett år och kunde inte svenska. eller nått. hahha de tog några dagar innan jag fattade :)
jag älskar dig vännen
IDhjärtaED











Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0