Rubrik

vad är de egentligen meningen att man ska skriva som rubrik,
jag tycker inte att någon har bra rubriker, och ingen tycker om rukbrikerna.
så vad fan är meningen med dom haha

ne nu sitter jag iaf i sängen, men älsklingen, nypoppade popcorn cola och sen film som väntar! :) hade en underbar födelsedag igår! de va mys, så i helgen blir dett paaarteeey



de här var min födelsedags mat :D tacooos


och de här mina kära vänner, är en väldigt speciell tårta! min lärare anna karin är känd för att göra underbart goda POPCORN TÅRTOR! och just igår på min födelsedag så kom hon i klassrummet med två stycken, väldigt annorlunda men en väldigt god tårta! och receptet fick ingen veta :( MEN ASSÅ EN RIKTIG UPPLEVELSE VAR DET ! :D




här har vi några sopm sitter och fikar hemma hos mig :D


sen färgade vi lite hår hehe :D och jag är väldigt snygg på denna bild !


här är lite presenter jag fick :D
PLUS bilen och badkaret och en PROJEKTOR :D

ne nu blir de flm med mina två barn och älsklingen PUSS










Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0