Bilder♥


i onsdags så kom Elias mamma Maria, jag fick tre presenter av henne, mina tre första blommor och blomkrukor till lägenheten :D


och så käkade jag och elias Fläskfile och rotsaksgratäng :D






i torsdags så busade vi på och ville ha lite sommarkänsla så vi sprang till fotbolsplanen och där är de gröööönttt :D






och sen igår FREDAG hade jag pyyyjaaamaaas PARTY :D


hihi jag fick presenter :D
=




och här leker vi lite hehe :D






vi använde min stackars lillakattbebis , gnuggade henne med ballonger, men de satt då fast som tusan :D


sen efter 2.5 timme typ så kom massa andra folk så då bytte alla om till vanliga kläder :)




OCh sen idag efter gårdagen röj så klev jag upp 07.30 och körde hela vägen till ikea ! :D



de här var sakerna jag införskaffade idag :)
och så här blev det :)




min älskling tyckte då om det ! :D







♥ puss




Louise

Tack för den underbara fredagskvällen! <3


Postat 2011-03-06 klockan 18:44:45
http://enligtpettersson.blogg.se/





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0