tattooo/ kastrering


MIN ÄLSKLING ÄR SNYGGAST


min underbara lill bebis älskling tatuerade sig igår för första gången <3
och de var jag som sa vad han skulle tatuera hihi :)








hihi sen gjorde jag min 7:e också :)








idag har jag kastrerat lill brago :(

vi for till djurkliniken imorse, då fick han en spruta och sen somnade han , sen har han sovit mest hela dagen.

han är fortfarande lite plömsig, han kunde nästan inte röra sig , men han var endå vaken , så om jag lämnade honom själv på toan så  komme han vinglandes på golvet, han ramlade, men ställde sig upp igen. så vi tog en tupplur tillsammans för att han skulle känna sig lite tryggare, han låg på min mage och sov i 4 timmar. jag älskar dig gubben <3



de här var när han just hade somnat, de ser lite läskigt ut för när dom somnar har dom öppna ögon och tungan ute. :S


de här är lillgubben nu , fortfarande lite borta i huvet men nu kan ha röra sig nästan normalt iaf.








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0