ErikahjärtaElias

hej hej alla sötnosar, jag börjar med att berätta att mina tangenter är lite sega eftersom att de nog ligger alkohol under haha,

och sen för de andra så är systemkameran såld ! fick 3000 :)

igår var jag på dagen och shoppade som vanligt, de blev ett par byxor, en klänning och en tröja :)
sen va jag åh åt lunch med elias å josse på waynes :)



och sen gick jag och klippte mig på torstens !(frisörsalongen) och jag klippte av en hel DM ! håret blev som på bilderna nedan ! :)



efter en lyckad kväll ,min inflyttningsfest och stoffe 18års fest på samma fest ! :)








och just nu sitter vi bara och myser hemma hos mig
tobbe,amanda,philip,rohulla och ellepelle :) <3



puss



elias ville hälsa på men brago ville inte ha främmnade tror jag :)



Leia ♥

Tack söt!

Hoppas allt är bra med dig??


Postat 2011-01-16 klockan 12:17:08
http://leiabloggar.blogg.se/





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0