Jag tror de kallas shopaholic?


kul att jag vaknade nyss av att jag drömde en hemsk mardröm :( så nu kan ja inte somna om :( men då passar jag på att ge er allt ffrån idag /igår ? 12/01-2011


Jag vill inte säga vad allt blev för, och jag vill heller inte säga hur mycket pengar jag spenderat idag hihi, men jag kan iaf säga att pengarna är sLUT. hehe





Ett diskställ
två par svarta gardiner
inslagningspapper
köksklocka
ett rum till brago :)
en sop
en spikmatta
två kuddar till tvrums soffan :)



en vatten kokare
ett durkslag
skrapa?
fryspåsar
duschdraperi
rakblad
riv järn
twix
FAR PÅ EXPERT, PEPPARKAKSBURK 1 KR!



visst är min vattenkokare söt ? :D i love it :)



och sen massvis med mat !
tänk att jag bor själv, fast elias hjälper mig och äta upp allt :D



hårinpackning
oboy med DAIM SMAK :D
hoppas de är gott !!!!



vad gör man inte för sin son ? :)



pusslillrumpan <3





en dammsugare
en brödrost
en micro :)



ett par skor
raklödder
ansiktskräm

och vad innehåller påsarna ;)?




funderar på å slinga håret :)



en ny foundation:)



trosor och sockar behövs alltid !



t-hirtar till min shebbis <3




någon som vill köpa min systemkamera?
för nu har jag en digitalkamera, i love it.
digitalkamera passa mig perfekt, system är för bra för mig hihi :]




jag hade en digitalkamera förut, men den blev stulen på min 18 års fest!




puss från mig till er <3







Annie

Vad vill du ha för systemkameran? :)


Postat 2011-01-13 klockan 16:00:29
http://anniieebjork.blogg.se/
Leia ♥

Jobbigt med mardrömmar :S


Postat 2011-01-15 klockan 13:13:43
http://leiabloggar.blogg.se/





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0