Brago
Tack så jävla mycket jävlA ÅÅHHHHH.

Man älskar sin katt men iblAND VILL MAN DÖDA HAN .


imorrn ringer jag och bokar tid för kastrering till min lilla katt.

igår kom han tydligen in i puberteten, jag satt i soffan sen ser jag hur han har snoppen ute och hur han sitter och slickar på den. tänkte inte mer på det,

imorse när jag och elias kom hem så sätter sig elias direkt framför tven för att spela guitar hero,
han orkar som vanligt inte hänga upp jackan för att han är så ivrig i sitt spel så han lägger jackan i soffan
, vi märker efter 20 minuter att de stinker kasskiss! jo då har brago kissat fulla elias jacka,
och kisset har även gått igenom till SOFFAN!

så nu ligger allt i tvätten och de ligger en blöt handduk på soffan, (för de läste vi på internet) och sen blir de väl att köpa urin-off spray.

men egentligen får jag skylla mig själv att jag inte kastrerat han tidigare, men men .





Fy skäms!







pusspåer








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0