2011-01-03

jag vaknade imorse av att amandagumman ringde och väckte mig med att säga att hon verkligen ville fara och simma men jag svarade att jag tyvär inte kunde följa med för att jag var i stan och inte i skelleftehamn:(



när jag sedan lagt på och var hur trött som helst,
tänk er mina kisande ögon som tittar försiktigt på mobilen
som har jätte stark lampa och ser att jag fått ett sms.
Jag läser smset och där står det:


Meddelande från Trio Present hej grattis till lägenheten ring skebo idag 9.00-14.00 eller kom in 10.00-14.00 mvh bobutiken
.


Jag spärrar upp ögonen slår elias som ligger under täcket och skriker ELIAS JAG FICK DEN JAG FICK DEN.

och han säger vad fick du och jag skriker igen LÄGENHETEN





av 13 st sökande och jag med 4 st före mig i kön så fick JAG den



så imorgon ska ni se sitter jag och skriver kontrakt och förhoppningsvis får nycklarna och drar från att bo med mina föräldrar för resten av livet.









frida

Grattis gumman! Vad roligt :D:D:D

Det blev xperian trots allt ;)


Postat 2011-01-04 klockan 17:19:05
http://fridaed.blogg.se/
Jennifer

Åh, det är så skönt att bo själv :)


Postat 2011-01-06 klockan 15:43:34
http://abrokenheartedprincess.wordpress.com





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0