torsdag

hej, ja idag for jag inte till skolan, utan jag for till vårdcentralen här i skelleftehamn för att jag har jätte mycket problem med mina leder, de gör ont hela tiden,
 jag kan inte röra mig, jag kan inte lyfta saker,
 inte diska, inte städa, inegnting för de gör så ont,
så idag fick jag utskrivet smärtlindrande tabletter, så förhoppningsvis ska jag inte behöva ha ont längre.


och sen så kom simon,sebbe,anna och amanda hit, vi åt middag, hihi vi åt micromat men  jätte god!, jag åt kyckling å ris, anna åt pizza och simon och sebbe åt varsin pasta :)
sen blev de efterrätt ! :) chokladpudding, glass,grädde :)



 
hihi jag och anna gjorde ansiksmask tidigare idag :)


sen kom Elias och emil och anna tog bilder på mig och elias :)

 





nu sitter vi och ser SVENSK MAFFIA.
 varje torsdag kl 21.00 de är skit bra ! men jätte hemsk, tänk att vi har sådana människor i sverige, tänk att vi har sådana människor ute i samhället, ute på gatorna som håller på med dessa saker. helt sjukt






ska se klart nu, sen mysa med bebisen elias.
puss









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0