onsdag

å på veckorna är jag alltid lite seg på blogga, man har så mycket annat att tänka på :)

idag var jag i skolan som vanligt, med min älskade hannibannani


sen åt jag och älsklingen världens godaste middag :D kyckling,pommes å beasås :D
sen for han hem och lämnade mig i min lägenhet själv :(
hehe så jag tittade på efterlyst och är med mina små bebisar här hemma ist :D


jag har lite bilder som jag tänka lägga upp som jag bara inte inte lagt upp än hehe :D






jag var och hälsade på min underbara älskade lillebror,
batteriet dog i min kamera så jag fick ta en hastig snabb och jätte ful bild haha


älskar dig mest lillebror <3


ne nu ska jag fika kvällsfika :)
de blir the å hårdmackor och digestivekex <3

puss sov gott



Ida

Vad stor han blivit! :) Och lik storasyster :)


Postat 2011-02-18 klockan 16:31:15
http://idalovling.bloggplatsen.se





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0