måndag

hihi jag är inte så bra på att göra många inlägg, de är synd, för mina läsare vill läsa ! jag ska försöka bättra mig hihi :)

i torsdags så hade jag ju besök av simon sebbe och ida:) vi åt spagetti å köttfärssås :) och pollykaka





i fredags då lanade jag med elias terum, lukas och khajeh.
fast jag somnade och sov hela natten haha, jag är inte så bra på de där med lan ;)
så har såg iaf pojkarna ut dagen efter när dom inte sovit nått :)








och sen fick jag förskottspresenter av pappsen <3
vet ni vad de var hheehgee
ett bad kar <33

som jag provade första gången igår ;)

och sen en BIl!! hihi men jag måste bara ta det där förbannade körkortet som är så dyrt först!



hehe och sen igår hade vi söndagsmys!




och idag hade jag konditori, jag och hanna gjorde typ 50 blåbärsbakelser:)
så nu är jag blå på fingrarna hihi,

sen påvägen hem träffade jag friden som skulle till tandläkaren, och sen när hon varit där kom hon hit på ett snabbbesök hihi



nu ska jag gå och göra pasta carbonara och sen se film, typ, jag tror jag ska ringa hit idzorrbebis också hihi :)

puss









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0