Ensammen :(

Nu sitter jag här ensam i min lägenhet och bara myser med mig själv och med mina barn :)
jag är inte van vid att de inte är folk här haha, för de är det alltid, iaf elias, men nu är han och sover hos en kompis :)

jag åt iaf middag, helt själv :( de blev en macka och pasta carbonara !




och sen sågjag film och min lilla jasmin bebis somnade på mitt bröst hihi


lägg märke till det gulliga lilla födelsemärket hon har på nosen hihi :)


och sen tog jag ett bad samtidigt som jag såg film , jag såg the new guy hehe


och nu sitter jag bara och myser så de sprängs! med hallon soda glass och mina underbara tofflor och pyjamasbyxor som jag fått av elias mamma julen 2009 hihi :)


hihi gulliga va :)
den som vill får komma och hålla mig sällskap :) puss !









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0