slappar dag! :)

hej hej hallå! :)
idag kom elias mamma och hämtade oss hemma hos mig, och jag följde med till elias skola :) där pappa också är lärare, så var med pappsen en stund :)
och sen var elias ute och övningskörde :) skit bra gick de :D
och elias mamma bjöd oss på subway! skitaagooottt! :)
och så blev de en runda på stan med trevligt sällskap! :)





ikväll blir det en tidig kväll.
vi ligger nämligen redan i sängen och ska slå på en film :D
Igår såg vi Nyaste Pirates of the caribbean! den var skit braa! att rekomendera :)


hihi tänkte visa en bild på brago med sin nya vinterjacka ! :)


min fina prins<3 älskar dig pluppen

och sen ska jag lägga ut en bild som jag inte har lagt ut sen den togs :)



hihi de tre blondinerna :)

ne nu blir det film sen mys! puss









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0