Samme<3

nu har Samuel varit hos mig i flera dagar :)
klev upp 06.45 för att gå å göra go frulle åt samme på sängen =)

sen gick jag med han till bussen som gick 07.40, han pappa mötte upp oss för han skulle ta honom till förskolan. har suttit och läst lite bloggar sen dess. så idag är man uppe med tuppen !=)


alla ligger förstås och sover i samma rum som mig . Elias, Milo Jasmin,Brago ! och alla i sängen <3 tur jag har ungeför världens största säng ! :D

men brago gick till sin favvofotölj när jag skulle ta kort hihi


ska snart gå och ta ett varmt bad och göra mig i ordning! tillsammans med en varm kopp te!
för sen bär de av till stan med milo ! vi har lite små ärenden att göra som tex gå och köpa ett saftigt ben till milo !=) <3


Saknar Redan johanna å Wille! okej robin får väl va me å ! haha :)
dom är snart framme i Göteborg !=)
jag och Elle pelle ska dit i sommar i stället :)
då milo är lite större <3





idag ska de bjudas på middag <3
käraste Jonathan ska komma hit och äta fläskfilé och potatisgratäng senare idag <3 :D
saknar dig


<3








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0