dont eat mushrooms

idag blev det  stan en sväng sen har jag varit och städat hemma hos en så man tjänar lite pengar!=)

sen hem och äta mat !! <3
och jag HATAR verkligen svamp, har gjort det sen jag var liten, men sen en gång när jag var hemma hos johanna så gjorde robin de här och då smakade jag, och nu har jag köpt färska champisar! steker med smör, salt och vitpeppar, och vips så har man typ godis !=)



Eva de trodde du inte va ;)



sen var jag med två av mina bebisar =) hihi och milo har fått en ny scarf !=)





Lillsnorren :)

och min vackraste pärla och min enda tjej i huset är min finste jasmin <3





nu blir det walking dead sen sova <3

imorrn blir det hem till mina systrar för att deras mamma Eva ska bjussa på middag <3 och hon är världens bästa på att laga god mat ! gordon är en ren soptunna jämnfört med henne ! <3



DenDuInteVissteFanns :)

Haha nä det trodde jag aldrig, men det är nog ett tecken på att du håller på att bli vuxen ;) Tack för dom fina orden, får väl se om jag lever upp till det idag.. Vi ses sen idag KRAM Eva


Postat 2011-12-22 klockan 09:37:53
http://eizoelin.blogg.se/





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0