tjotjo

hallå! nus kriver jag igen efter lång tid som vanligt :) hihi men nu har jag faktiskt haft min dator på lagning för den var störd...


jag sitter iaf i flyget mot turkiet om 11 timmar! känns helt galet, men de kommer bli hur kul som helst. förutom att jag kommer bränna sönder mig själv och ha brännblåsor och lös hud överallt när jag kommer hem för jag kommer bränna mig igenom även om jag har solkräm 50+ för barn med mig
.

fyfan vad vi kommer leva livet! jag kommer nog förhoppningsvis blogga där borta för jag tar ju med mig min dator och ska försöka fixa internet där. sen kommer jag göra världens största album på facebook med bilder :)

har satt in hårförlängning och gjort nya naglar kan visa senare :)
ska nu sätta fast hår på louis. så ciao :)



blir turkey med dom här partypinglorna :)









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0