My tattoos

okej då börjar vi med mitt lilla hjärta jag har bakom örat :)



sen har vi mitt namn i nacken,
som jag ska bygga till jävligt snyggt har jag tänkt, för nu är den jävligt ful.




och sen min söta lilla spindel hihi :)





detta är en gammal bild på min fyrklöver :)



den här bilden tog jag nyss och där kan man också de min fyrklöver :)
och ansiktet gjorde jag igår, men de ska byggas på ännu mer senare :)



och så har vi min största tatuering,
från början var den fruktansvärt ful så detta är för att täcka över den gammla fula.
men denna är ännu heller inte klar,
eftersom att lilla jag inte klara av smärtan man får av att tatuera sig där,
men blomman ska iaf bli lila och blå och vit senare :)





och nu har vi min första tatuering jag gjorde, och den ser FÖRJÄVLIG UT, den ska fixas till också. nu är de här en gammal bild för den ser bättre ut här, än vad den gör i verkligheten haha :)




sen har vi min lill söta, min minsta tatuering som jag gjorde för några dagar sen :)

hihi ni får gissa själva var den sitter :)



sedan har vi den tatuering som är gjord till mamma och pappa :)




nu har vi sist men inte minst! :) min fina fot tatuering :)






de var allt, nu blir de dusch, sen käk, sen fest ikv med världens bästaste Johanna och Sabina <3

och imorrn blir de jobb från 15.00-22.00 och före det kommer jag bara sova.

och på södnag blir det GÖTEBORG :) så vi höres nog inte på ett tag, men de är ni ju vana så de är lungt
:)











Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0