Mammor är alltid bäst

igår hade jag min underbara mamma här på besök, jag följde henne och hon gjorde naglar hemma hos nadja :)
det slutade med att hon skulle sova hos mig  :) så vi for på irna och köpte varsin pasta :) hur gott som helst !:D




så här blev hennes naglar :D jag ska göra nya naglar innan jag far till turkeeey :D

den här veckan är fullspeckad för min del..
imorrn ska jag till tandläkaren, ska vara där 08.30...
tisdag ska jag göra nya naglar:)
onsdag ska jag till arbetsförmedlingen på nån kurs .
torsdag ska jag till ungdomsmottagningen
fredag ska jag på begravning
lördag dricka
och söndag TURKIETTTTTT <3<3<3<3<3


fan vad jag längtar till turkiet, de kommer bli så jäävla kul :D




jag tror på riktigt att min mamma är den bästa mamman som finns, jag tror inte de finns någon mer omtänksammare, snällare mamma än min mamma :) jag älskar dig



puss puss








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0