Göteborg!

Hänger just nu i göteborg hihi :) sitter på hotellrummet med älsklingen, vi tog tåget hit i söndags, vi är hrä och hälsar på elias pappa :)

idag var vi på stan och shoppade :) sen blev de liseberg en sväng :) najs najs, imorrn blir det universeumet här i gbg ! :)


de här var när vi softa på tåget =)

 

kina restaurang ! :)

 

vi sitter och väntar på bussen :)

 

nya skor :)

 

köpte lite små saker som kan behövas nångång :)

 

blev nya solglasögon för mig och elle idag :)

 

va in på en skitcol butik och hittade ett chockrosa nagellack, i love it, då passade jag också på att köpa en liten present knullarmband som sabina kallar det, för hon tar hand om mina små älsklingar hihi :)

 

de är mycket mer chockrosa i verkligheten,fick inte till det på bild :(

var också hos frisören idag och klippte mig :) klippte av ganska mycket , mer än en decimeter:( men de behövdes för mitt slitna hår !

 

och sen lurade frisören på mig nå hårprodukter också hihi

 

det var allt för idag, nu blir det sons och sen sova med älsklingen, puss









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0