dålig uppdaterare,uppdaterar

Nu så har jag fixat in  några bilder på datorn ,
men de var skit jobbigt :S jag var tvungen att skicka till elias mobil och sen flytta från mottagna till minneskort och sen lägge in på datorn,
så på vägen så försvann några bilder. hehe men de blir bra endå=)




men ni vet ju att jag var på ett bröllop och serverade, så här såg det ut =)



och för att vi hade serverat på deras bröllop så fick vi en present påse =),
men godis the och lite smått å gott, och sen fick alla varsitt bio kort också=)




och sen tog vi klassfoto=) gissa vad vi klädde ut oss till ? :P haha




80talsraggare;) hheehe syns det =)




i fredags fyllde kevin år så då var vi på olles =)
feeeesst bilder =)







och sen i lördags var vi och körde gocart :D kul som fan! :)









och sen i söndags så var vi och spelade laserdoom =) också kul som fan :D




och idag så var jag ju på skolan , gick väldigt bra faktiskt =)

och sen kom hanna och josse och hämtade mig =) då for vi till simon , och vi har haft för oss väligt roliga saker faktiskt =)




men nu ska jag gå och lägga mig bredvid älsklingen som ligger i sängen :)
puss




avslutar med en bild på mina två älsklingar, Brago och lillShebbis<3














Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0