Nr 26

i fredags så hängde vi på station , riktigt trevligt faktiskt =)
de här är från förfesten hemma hos sonja =)
simonsbilder.
och josse tatuerade sig i fredags , de blev jättesnyggt :D :D i love it ! =)
och sen igår vill ni egentligen inte ens veta vad vi gjorde hahah :D
Bild på snobbarna i klassen:
<3

igår färgade jag josses hår =), och sen for vi och hämtade simon i hamn , och sen körde vi bil kurragömma, det var skit kul :D men marcus,jocke,elias och jonte vann :(



hehe och sen iaf, så snodde vi en gb-glass gubbe, hahah vi körde runt stan för att hitta en gård att ställa den på så vi valde denna...




och sen en till sak som jag inte tänker berätta haha, men en sak ska jag säga till dig Hanna.
Akta bilarna när du backar,KÖR KÖR




och idag är det Nr26/9-2010
det innebär altså att jag och elias har 2 1/2 år idag ! =) och att vi har varit förlovade i 1 1/2 år =)
vi brukar inte fira lika mycket när de är halvår hit och dit, men vi ska gå på bio och käka på tatung =)
Jag älskar dig pärlan.<3
puss









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0