Bröllop på Skeria=)

igår hängde jag med simon,wille,hanna,anna och amanda =) vi hade det ganska trevligt =)
 sen for vi hem till anna och sov =)



jag vaknade i morse , gick och duschade =)
 och nu står jag och anna och gör oss klara för att fara till skeria
de är två st som ska gifta sig, och då har dom bokat att dom ska vara och äta middagen osv på skeria, så vi ska iväg och servera på deras bröllopp =)





och sen när jag och anna slutar ikväll så ska vi vara på atorp med min älskling och hans kompisar =) dom lanar =) hehe =) och sen ska vi nog sova hemma hos elias :D
puss på er, jag är så usel på blogga så vi hörs väl om nån dag =)

btw så fyllde min underbara lillasyster år den 1 september. puss på dig =)




Lillasyster =)

Puss På dig med =}


Postat 2010-09-08 klockan 16:03:56
http://fahlgrenarn.blogg.se/





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0